Середа, 22.11.2017, 22:55
Гість | Група "Гости"
Меню сайту
Категорії розділу
Форма входа

Друзі сайту

  

  

  

  

  

  

  

  

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0
Головна » Статті » info

Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника відділу головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку
Картинка

ЗАТВЕРДЖЕНО

        

Наказ управління соціального

захисту населення

Кобеляцької районної

державної адміністрації

14.08.2017 № 107 - ОС

Умови

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника відділу – головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку управління соціального захисту населення Кобеляцької районної державної адміністрації Полтавської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснювати керівництво діяльністю відділу.

2. Забезпечувати виконання покладених на відділ завдань щодо організації бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності, контролювати дотримання правил його ведення.

3. Розподіляти обов'язки між працівниками, очолювати та контролювати їх роботу.

4. Керувати розробкою та впровадженням заходів щодо дотримання державної та фінансової дисципліни.

5. Планувати та розробляти поточні плани асигнувань та утримання управління соціального захисту населення та організовувати їх фінансування.

6. Забезпечувати контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подавання зведеної бухгалтерської звітності встановленим органам і відповідні терміни.

7. Організовувати облік товарно-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових регістрів бухгалтерської звітності.

8. Здійснювати контроль за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів, використанням фонду оплати праці, встановленням посадових окладів, дотриманням фінансової дисципліни, правильністю нарахування та перерахування податків до Державного бюджету та інших платежів.

9. Здійснювати контроль за дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов'язань.

10. Забезпечувати організацію проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлених резервів, запобігання втратам.

11. Розглядати заяви та скарги, веде особистий прийом громадян.

12. Виконувати інші доручення начальника управління соціального захисту населення.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4000,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)письмова заява, в якій особа  повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та  оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: 18 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Документи приймаються до 17:15 31 серпня  2017 року.

Дата, час і місце проведення конкурсу

4 вересня 2017 року, початок о 10.00 год. за адресою: 39200, Полтавська область, м. Кобеляки, вул. Успенська,1

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Голубенко Віталій Вікторович,

тел.(05343) 3-10-93,

email:soczah@ukrpost.ua

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1.

Освіта

вища, не нижче ступеня магістра

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за ступенем магістра фінансово-економічного спрямування

2.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

5) Бюджетний Кодекс України;

6) Кодекс законів про працю України;

7) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період;

8)Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ;

10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно – правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування

3.

Професійні  чи технічні знання

Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, Єдиної державної системи діловодства, основні принципи роботи на комп»ютері.

4.

Спеціальний досвід роботи

Досвід робои на керівних посадах в установах фінансово-економічного профілю

5.

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати  комп»ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, знання програми Microsoft Office (Word,Excel,Power Point)

6.

Особисті якості

1)аналітичні здібності;

2) відповідальність;

3) дисципліна і системність;

4) ініціативність;

 5)самоорганізація та орієнтація на розвиток;

6) уважність до деталей;

7) наполегливість;

8)вміння працювати в стресових ситуаціях;

9) комунікабельність; 10)врівноваженість.

 

 

Начальник управління                                                             З.І.Петренко

                                                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ

 

                                     Начальник управління соціального

                                      захисту населення

                                      Кобеляцької райдержадміністрації

                 З.І.Петренко

 

Ситуаційні завдання

для  проведення конкурсу  на заміщення  вакантної посади державної служби категорії «Б»  начальника відділу – головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку  управління соціального захисту населення Кобеляцької районної державної адміністрації Полтавської області

 

Посада

Ситуаційні завдання

Начальник відділу бухгалтерського обліку – головний бухгалтер

Державний службовець у відрядженні. Як оформити авансовий звіт та зробити бухгалтерські проводки?

Спланувати та скласти кошторис на наступний бюджетний рік по бюджетній установі.

Нарахувати заробітну плату за липень 2017 року головному спеціалісту та зробити відповідні утримання із заробітної плати згідно чинного законодавства.

Кошти помилково зараховані на інший рахунок банку. Ваші дії?

Визначити, пояснити та співвіднести терміни затвердження кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, помісячних планів використання бюджетних коштів та планів використання бюджетних коштів.

Запропонувати заходи вирішення проблеми при відсутності у головного розпорядника бюджетних коштів у поточному році бюджетної програми, за якою рахується кредиторська заборгованість.

Визначити трактування терміну «одержувач бюджетних коштів»

Розрахувати відпускні у різних ситуаціях:

Приклад 1. Якщо у розрахунковому періоді працівник отримав допомогу по тимчасовій непрацездатності.

Працівник йде у щорічну відпустку у липні 2017 р. на 24 календарні дні. Розрахунковий період: липень 2016 р. – червень 2017 р. При цьому у березні 2017 р. працівник був тимчасово непрацездатний. Заробітна плата за розрахунковий період – 57500,00 грн., допомога по тимчасовій непрацездатності – 3250,00 грн. Як обчислити відпускні?

Приклад 2. Якщо у розрахунковому періоді немає заробітку.

Якщо йде у щорічну відпустку у червні 2017 р. на 24 календарні дні одразу після відпустки по догляду за дитиною до трьох років. Посадовий оклад працівниці на день оформлення відпустки – 4200,00 грн. Як розраховуються відпускні?

Приклад 3. Якщо відбулося підвищення заробітної плати.

Працівник підприємства йде у щорічну відпустку на 28 календарних днів у червні 2017 р. Розрахунковий період: червень 2016 р. – травень 2017 р. У січні 2017 р. на підприємстві підвищено оклади на 15%. Посадовий оклад працівника до підвищення становив 3500,00 грн., а з січня 2017 р. – 4025,00 грн. Як розрахувати суму відпускних у цьому випадку?

Приклад 4. Якщо у розрахунковому періоді відпустка без збереження заробітної плати.

Працівник йде у щорічну відпустку на 14 календарних днів у червні 2017 р. Заробітна плата за розрахунковий період з червня 2016 р. по травень 2017 р. становить 58630 грн. Крім того, у квітні 2017 р. працівник був у відпустці без збереження заробітної плати 15 днів. Яким чином розрахувати суму відпускних в даному випадку?

 

Категорія: info | Додав: UPSZN (14.08.2017)
Переглядів: 21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]






Наше опитування
Будь-ласка оцініть наш САЙТ
Всього відповідей: 76

  

          Додай нашу кнопку 
              на свій ресурс!