Середа, 22.11.2017, 22:53
Гість | Група "Гости"
Меню сайту
Категорії розділу
Форма входа

Друзі сайту

  

  

  

  

  

  

  

  

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0
Головна » Статті » info

Про оголошення повторного конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста-бухгалтера відділу бухгалтерського обліку
Картинка

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління соціального

захисту населення

Кобеляцької районної

державної адміністрації

09.03.2017 № 21 - ОС

Скачати

 

Умови

проведення повторного конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста - бухгалтера відділу бухгалтерського обліку управління соціального захисту населення Кобеляцької районної державної адміністрації Полтавської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1.Вести бухгалтерський облік та здійснювати фінансування витрат, пов’язаних з наданням компенсацій громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи; матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби.

2. Вести бухгалтерський облік та здійснювати фінансування витрат, пов’язаних з виконанням заходів з соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції.

3. Складати заявки на фінансування компенсацій, матеріальної допомоги.

4.Приймати від підприємств, установ, організацій розрахунки щодо відшкодування відпустки громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

5. Приймати участь у складанні кошторису видатків.

6.Здійснювати аналіз використання бюджетних коштів за кошторисом видатків та вести аналітичний облік касових та фактичних зобов’язань по відповідних КФК.

7. Вести відповідний бухгалтерський облік в меморіальних ордерах №2,6.

8.Складати і подавати в установленому порядку звітність фінансовим органам, органам Державного казначейства, Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації.

9.Реєструвати юридичні та фінансові зобов’язання, оформляти платіжні документи згідно чинного законодавства.

10. Забезпечити перевірку правильності складання актів звірок дебіторської, кредиторської заборгованості з підприємствами-виробниками/виконавцями послуг та своєчасне їх підписання.

11. Вести бухгалтерський облік основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів.

12. Брати участь у проведенні інвентаризації основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, дебіторської та кредиторської заборгованості.

13. Стежити за зберіганням бухгалтерських документів, оформляти їх відповідно до встановленого порядку та проводити списання в відповідні терміни.

14. При необхідності виконувати роботу на різних ділянках бухгалтерського обліку.

15.Виконувати інші доручення керівництва, що стосуються діяльності відділу.

16. Дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3)письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: 19 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Документи приймаються до 17:15 27 березня 2017 року.

Дата, час і місце проведення конкурсу

29 березня 2017 року, початок о 10.00 год. за адресою: 39200, Полтавська область, м. Кобеляки, вул. Успенська,1

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Голубенко Віталій Вікторович,

тел.(05343) 3-10-93,

email:soczah@ukrpost.ua

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1.

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2.

Досвід роботи

-

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1.

Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра фінансово-економічного спрямування

2.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

5) Бюджетний Кодекс України;

6) Кодекс законів про працю України;

7) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період;

8)Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ;

10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно – правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування

3.

Професійні чи технічні знання

Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, Єдиної державної системи діловодства, основні принципи роботи на комп»ютері.

4.

Спеціальний досвід роботи

Без вимог до спеціального досвіду роботи

5.

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати комп»ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, знання програми Microsoft Office (Word,Excel,Power Point)

6.

Особисті якості

1)аналітичні здібності;

2) відповідальність;

3) дисципліна і системність;

4) ініціативність;

5)самоорганізація та орієнтація на розвиток;

6) уважність до деталей;

7) наполегливість;

8)вміння працювати в стресових ситуаціях;

9) комунікабельність; 10)врівноваженість.

 

 

 

Начальник управління                                 З.І.Петренко

Категорія: info | Додав: UPSZN (10.03.2017)
Переглядів: 80 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]






Наше опитування
Будь-ласка оцініть наш САЙТ
Всього відповідей: 76

  

          Додай нашу кнопку 
              на свій ресурс!