Четвер, 13.12.2018, 18:24
Гість | Група "Гости"
Меню сайту
Категорії розділу
Форма входа

Друзі сайту

  

  

  

  

  

  

  

  

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0
Головна » Статті » info

Проведена робота управління соціального захисту населення райдержадміністрації за 16.04.2018- 20.04.2018 р.р.
Картинка

Відділом з обслуговування інвалідів, ветеранів війни і праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, контролю за правильністю призначення і виплати пенсій проводилася робота з пільговими категоріями населення:

- в рамках реалізації заходів районної Комплексної програми соціального захисту осіб з особливими потребами, ветеранів війни, учасників антитерористичній операції на 2013-2020 роки, з 16 квітня 2018 р. розпочався безкоштовний курс реабілітації 10 дітей з інвалідністю в Кременчуцькому міському Центрі соціальної реабілітації дітей з інвалідністю департаменту соціального захисту населення та питань АТО виконавчого комітету Кременчуцької міської ради;

- проведено санаторно-курортне лікування двох осіб з інвалідністю загального захворювання по путівкам, які надійшли в централізованому порядку;

- проведено інвентаризацію справ інвалідів по ТЗР в кількості 760 справ;

- направлено повідомлень інвалідам про поновлення направлень на індивідуальну програму реабілітації в кількості 19 повідомлень;

- підготовлено та проведено семінар по вивченню Постанови Фонду соціального страхування України від 13.07.2017 року № 39 «Про затвердження Порядку відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду соціального страхування України»;

- для інформування ліквідаторів аварії на ЧАЕС про санаторно-курортне лікування та оздоровлення підготовлено статті для розміщення на сайті управління та в газеті «ЕХО Кобеляк».

До відділу грошових виплат та компенсацій за призначенням різних видів допомог та соціальних виплат звернулося 83 особи. Призначено допомогу 58 особам. За призначенням субсидії на оплату житлово-комунальних послуг звернулося 12 домогосподарств, з них субсидія призначена по 12 особових справах. За призначенням субсидії на тверде паливо та скраплений газ звернулося 24 домогосподарства, з них субсидія призначена по 24 особових справах. Видано 45 довідок про отримання чи не отримання допомоги та 19 повідомлень про призначення або відмову у призначенні допомог.

Надано роз’яснень, щодо взяття на облік ВПО, призначення субсидії на житлово-комунальні послуги за фактичним місцем проживання або за зареєстрованим місцем проживання, призначення різних видів допомог та соціальних виплат – 18 особам.

Головним державним соціальним інспектором управління було здійснено обстеження 2 сімей з метою підтвердження їх права на призначення державних соціальних допомог, пільг і субсидій та 5 сімей внутрішньо переміщених осіб.

17.04.2018 року в приміщенні райдержадміністрації відбулося чергове засідання Комісії щодо призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. На розгляд Комісії було винесено 5 особових справ. На підставі актів обстеження житлово-побутових умов – допомогу призначено 2 сім’ям, відмовлено 3 сім’ям.

17.04.2018 року в приміщенні райдержадміністрації відбулося чергове засідання Комісії щодо призначення субсидій. На розгляд Комісії було винесено 9 особових справ. На підставі актів обстеження житлово-побутових умов – субсидію призначено 9 сім’ям, відмовлено 0 сім’ям. Вкотре нагадуємо, для прийняття позитивного рішення комісією враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих(довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв'язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому приміщенні, акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради, акти житлово-експлуатаційних організацій про фактично проживаючих осіб, договори оренди житла в іншому місці).

18.04.2018 року в приміщенні райдержадміністрації відбулося засідання комісії з питань призначення/відновлення або припинення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На розгляд членів комісії було винесено 5 особових справ щодо призначення/відновлення соціальних виплат. За результатами засідання комісії складено протокол та прийнято рішення, які будуть направлені до управління пенсійного фонду України, фонду соціального страхування від нещасних випадків, Кобеляцької районної філії Полтавського обласного центру зайнятості.

Категорія: info | Додав: UPSZN (24.04.2018)
Переглядів: 50 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]






Наше опитування
Будь-ласка оцініть наш САЙТ
Всього відповідей: 77

  

          Додай нашу кнопку 
              на свій ресурс!