ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ управління соціального захисту населення Кобеляцької районної державної адміністрації
№ 224-ОС
УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії „Б”- завідувача сектору прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій управління соціального захисту населення
Кобеляцької районної державної адміністрації
Загальні умови
Посадові обов’язки:
1.Забезпечує виконання покладених на сектор завдань із питань надання усіх видів соціальної допомоги, у тому числі й житлових субсидій, через запровадження надання допомоги за єдиною технологією прийому громадян.
2. Перевіряє правильність оформлення та повноти документів, що підтверджують право на відповідні види соціальної допомоги, правильність заповнення заяви та декларації та надає допомогу (при необхідності) у заповненні заяви та декларації.
3. Надає необхідну методичну допомогу співробітникам у виконанні завдань, доручень.
4. Надає консультації громадянам, веде журнал реєстрації особистого прийому громадян.
5. Готує запити (в разі необхідності) до різних установ та організацій надавачів послуг.
6. Формує особову справу, реєструє в журналі прийому заяв та документів.
7. Бере участь у виїзних прийомах громадян.
8. Проводить річну інвентаризацію особових рахунків.
9. Бере участь в організації семінарів-навчань для уповноважених сільських рад.
10. Готує проекти письмових відповідей на звернення громадян з питань надання всіх видів державних соціальних допомог.
11. Проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення щодо питань соціального захисту.
12. Готує щомісяця підсумкові дані прийнятих сектором прийому заяв для формування статистичної звітності та передає начальнику відділу для узагальнення.
13.Виконує інші доручення начальника управління, заступника начальника, начальника відділу, віднесені до компетенції відділу.
14.При необхідності виконує роботу на різних ділянках, що стосуються роботи відділу.
15.Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку.
Умови оплати праці:
Посадовий оклад згідно зі штатним розписом -5200 грн., надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця
Інформація про строковість та безстроковість призначення на посаду
На постійній основі
Перелік документів,
необхідних для участі у конкурсі та строк їх подання:
1. Копія паспорта громадянина України.
2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.
4. Копію (копії) документа (документів) про освіту.
5. Заповнена особова картка встановленого зразка.
6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.
7.Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
8.Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.
Строк подання документів:19 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби. Документи приймаються за адресою:
39200, Полтавська область, м. Кобеляки, вул. Успенська,1
до 17.15 30.10.2018 року.
Місце, час та дата початку проведення конкурсу
Конкурс буде проведено 02.11.2018 о 09:00за адресою: 39200, Полтавська область, м. Кобеляки, вул. Успенська,1
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Голубенко Віталій Вікторович,
тел.(05343) 3-10-93,
email:Uszn1612@adm-pl.gov.ua
Кваліфікаційні вимоги
1
Освіта
Вища, магістр.
2
Досвід роботи
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
3
Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою
4
Володіння іноземною мовою
-
Вимоги до компетентності
1
Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна працювати особа)
Програми пакету MicrosoftOffice, Excel, створення даних, володіння пошуковими системами Internet, (принтер, сканер, ксерокс).
2
Необхідні ділові якості
Навички управління, виваженість, умінні дотримуватись субординації, адаптивність, стресостійкість, вимогливість, оперативність.
Знання спеціального законодавства, що пов`язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
«Про звернення громадян», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних» та ін.